Wednesday, September 04, 2013

Shopping : Comanda iHerb

Azi a fost o zi frumoasa, mai ales pentru ca mi-a ajuns o noua comanda iHerb. Aseara am plasat alta iar azi hop la posta sa o iau pe cea ajunsa deja. A durat fix doua saptamani de cand a avut statusul de shipped si pana in ziua cand mi-a venit avizul de la posta. Mie imi place mereu ca in intervalul asta pana cand ajunge o comanda, eu, concentrandu-ma pe ce vreau sa comand next time, uit ce am comandat deja si atunci cand deschid coletul e aproape o surpriza pentru mine :).

De data aceasta produsele au fost :

* pasta de dinti Now Foods, Xyliwhite Toothpaste Gel, Cinnafresh -> de curiozitate am incercat-o deja si e geniala; are gust placut de scortisoara, zici ca mananci o placintica; e clar preferata mea din tot ce am incercat de pe iHerb in materie de paste de dinti, poate o sa le enumar pe toate intr-un alt post...

* tratament de par Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor -> pe asta nu l-am incercat inca, mai ales ca in oras e revizie tehnica la apa calda 10 zile...si nu o sa ma car in deplasare la mama, unde o sa fac baie perioada asta, cu toate chestiile mele din baie; l-am ales si pentru ca are foarte multe reviewuri pozitive dar si pentru ca de la Giovanni mai am o spuma de care sunt foarte multumita ( sunt pe la sfarsitul unui al doilea tub deja) si un ser de netezire care mi se pare ok;

* sampon Desert Essence Coconut -> samponul meu preferat din toate timpurile, cred ca asta e al 4lea tub deja si desi imi place sa tot incerc diverse variante cred ca la sampoane raman la asta mult timp de acum incolo;

* dezinfectant de maini fara clatire Clean Well -> daca tot imi place sa incerc diverse variante ale unui produs, iata ca nu nimeresc mereu ceva mai bun; dezinfectantul asta miroase oribil, sprayul nu se imprastie cum trebuie, imi displace maxim; preferatul meu in materie de dezinfectante pentru maini fara clatire e cel de la Hugo care e GENIAL dar din pacate e discontinued :((

* ciocolata gluten free cu lapte din orez Enjoy Life Foods -> am luat-o pentru ca tot incerc diverse variante de ciocolata mai sanatoasa, ultima oara am luat ciocolata cu quinoa; ciocolatica asta e delicioasa, cred ca o s-o mai comand sa am cate una in poseta cand ma apuca pofta de ceva dulce

* jeleuri Panda Licorice -> delicioaseeee, mai vreau si cred ca o sa imi mai iau desi primul ingredient e zaharul :(

* jeleuri Yummy Earth -> mie imi plac dulciurile acrisoare dar astea nu sunt deloc, deloc pe gustul meu

* ceai Yogi Woman's Mother To Be ->  deliciossss

* balsam de buze Sierra Bees Cocoa -> luat din categoria freebies, netestat inca, mai am vreo 3 luate la comenzile anterioare pentru ca altceva de la freebies nu imi placea...acum folosesc lip balmul Kiss my face cu ananas care imi place mult;

* pliculet bautura instant Pero si pix-breloc inscriptionat iHerb -> produsele cadou din colet

No comments: